Гаряча лінія 0-800-502-994
дзвінки по Україні зі стаціонарних телефонів безкоштовні
ukrwesttour Вам зателефонувати?

Новини
Власний бювет мінеральних вод в санаторіях «Кристал» та «Алмаз»
naftusya
Акції
санаторій «Кристал» знижка 10%
discounts_pensionery
Акції
«Кристал» і «Алмаз». Знижка на 1-місні покращені номери до 31.07.2016!
Almaz
Новини
Перший в Західній Україні Індійський Центр Аюверди
DSC_3566
Новини
Унікальна послуга — екскурсії на вертольоті!
7
Новини
Дельфінарій «Оскар» у Трускавці!!!
logo
Путівки по цінам санаторіїв без накруток!!! Прямий телефон в Трускавець: +38 097 486 23 23, +38 095 486 23 23 Прямий телефон в Моршин: +38 093 486 23 23
Консультація лікаря

Правила перебування в об’єктах розміщення

1. щоб уникнути непорозумінь, при покупці путівки слід уважно ознайомитися з об’єктом розміщення, умовами перебування та знати точну адресу потрібного об’єкту;books

2. Необхідні документи для поселення в санаторій:

  • ваучер
  • паспорт
  • санаторно-курортна карта

Для дітей:

  • оригінал свідотства про народження (до 16 років)
  • для дітей віком від 16 років– паспорт
  • довідку про епідемоточення
  • довідку про щеплення

3. поселення в номер відбувається в день зазначений у ваучері чи путівці не раніше розрахункової години в об’єкті розміщення;

4. при достроковому виїзді, повернення коштів за невикористані без поважної причини дні відбувається за мінусом одного дня штрафних санкцій;

5. додатково на місці оплачується курортний збір і реєстраційні збори;

6. про запізнення або достроковий заїзд необхідно наперед повідомити об’єкт розміщення або агентство через яке купляли путівку, так як бронювання закріплене за туристом тільки протягом доби;

7. при заїзді більшої кількості відпочиваючих, ніж це було обумовлено спочатку, поселення не гарантується; також не гарантується поселення дитини, якщо вік дитини не відповідає зазначеному у ваучері;

8. виїзд з об’єкту розміщення відбувається в день виїзду не пізніше розрахункової години;

9. продовження путівки можливо тільки при наявності вільних місць в санаторії або готелі;

10. при достроковому виїзді по поважній причині (хвороба, смерть родичів і т.д.) Вам необхідно написати заяву на повернення коштів на ім’я директора об’єкту розміщення зі вказанням причини дострокового виїзду та отримати документи, що підтвердять період Вашого фактичного перебування в об’єкті. На основі цих документів Ваше агентство поверне Вам кошти за невикористані дні;

11. під час перебування в об’єкті розміщення Ви мусите дотримуватися правил пожежної безпеки та правил перебування на відпочинку у даному об’кті, які Вам повідомлять під час поселення.

12. не залишайте кошти та цінні речі в доступному третіх осіб місці;

13. об’єм послуг, що входять у вартість путівки зазначений у ваучері. Можливості і правила користування інфраструктурою готелю уточняйте в реєстратурі.

© 2013-2017 Ukrwesttour Всі права застережено.